Strategija razvoja ljudskih potencijala

Tajna uspjeha ove turističko-trgovačke kompanije tijekom čak sedam desetljeća, usprkos brojnim izazovima, upravo je u zaposlenicima koji marljivim radom, neprestanom edukacijom i sukladno vodećim svjetskim trendovima održavaju standarde Grupe na najvišem nivou. Da je tome doista tako svjedoči i nagrada „Najbolji poslodavac 2015.“ koja je Jadranki dodijeljena zahvaljujući ocjenama njenih zaposlenika.

Jadranka grupa broji preko 700 stalnih zaposlenika i zaposlenika na određeno (dulje razdoblje). S obzirom na sezonski karakter poslovanja, Grupa u sezoni zapošljava oko 700 sezonskih djelatnika što ju čini najvećim poslodavcem na otocima Lošinju i Cresu. Ključne vrijednosti koje Jadranka grupa potiče kod svojih zaposlenika su izvrsnost, poštenje, pouzdanost, dosljednost, komunikativnost i timski rad.

U specijaliziranoj usluzi koju nudimo u svim svojim objektima ključno je visoko educirano osoblje s razvijenim znanjima i vještinama u hotelijerstvu, ugostiteljstvu i trgovini. Sagledavajući postojeće stanje na tržištu rada i poteškoće s kojima se hotelijeri diljem zemlje suočavaju, jedan od prioriteta nam je osiguranje čim bolje kvalitete života sezonskih radnika; osiguranje kvalitetnog i adekvatnog smještaja za djelatnike. Istodobno našim zaposlenicima želimo pružiti poticajnu radnu okolinu i našu otočku zajednicu kao socijalnog i ekološki odgovornog partnera.

Izuzetan napor ulažemo u razvijanje pozitivne radne atmosfere, kontinuirano usavršavanje naših djelatnika te unapređenje uvjeta rada i poštovanje kolektivnog ugovora. Gradimo put u kojem su rad i zadovoljstvo povezani. Ono što nas čini specifičnima je to što želimo razvijati dugoročnu priču, dakle želimo kadrove koji će ostati na otoku i ući u stalni radni odnos i koji će pritom imati odlične uvjete.

Potičemo djelatnike kroz sve faze, od stipendiranja preko zapošljavanja, pratimo njihove plaće, rezultate i zadovoljstvo, usavršavamo ih i educiramo s ciljem razvoja karijere. Grupa Jadranka kao poslodavac, pored ugovorene naknade za rad (koja podrazumijeva i dodatke na plaću za rad nedjeljom, blagdanom, za dvokratni rad i ostala prava zajamčena kolektivnim ugovorom), radne odjeće i obuće, sezonskim zaposlenicima s prebivalištem izvan otoka osigurava smještaj i obroke (bez umanjivanja plaće). Troškovi sanitarnog pregleda i prijevoza se također refundiraju.

Snažan je naglasak na edukaciji i obuci djelatnika koja se odvija tijekom cijele godine, što rezultira i visokom razinom zadovoljstva gostiju, a na što nas obvezuje i razina visokih 5 zvjezdica gostoprimstva i usluge koju nudimo. Obuka i edukacija zaposlenika organizira se putem in–house radionica, kroz praktične treninge i teoretska predavanja koje vode naši interni, ali i vanjski stručnjaci. Na edukacije zaposlenika godišnje se ulažu višemilijunski iznosi.

Djelatnicima koji se ističu kvalitetom svoga rada, svojim doprinosom te odnosom prema radu, otvaraju se daljnje mogućnosti napredovanja kroz daljnje učenje i preuzimanje složenijih poslova.


Što nudimo zaposlenicima?

  • Posao u inovativnom i poticajnom okruženju
  • Stjecanje iskustva uz iskusne i stručne mentore
  • Kontinuirana, godišnja, grupna osposobljavanja u svim odjelima
  • Specifična individualna osposobljavanja (batler, concierge, somelijer…)
  • Uključivanje u program nagrađivanja
  • Mogućnost trajnog zaposlenja
  • Razvoj karijere ka specijalističkim voditeljskim pozicijama
  • Potporu u daljnjem formalnom obrazovanju (fakultet, magisterij i sl.)


U Jadranka grupi  iznimno cijenimo motiviranost, znanje i iskustvo svakog zaposlenika. Stoga, ako ste...

  • ambiciozni i inovativni,
  • predani poslu i željni izazova,
  • samostalni i odgovorni,
  • pouzdani i dosljedni,
  • komunikativni i volite timski rad,


postanite dio uspješnog tima Jadranka grupe Mali Lošinj!