Naše poslovanje posvećeno visokim standardima, zaštiti najviše kvalitete, radnim uvjetima i obvezama naša je primarna odgovornost. Odgovornost prema zajednici i njezinom boljitku, prirodi i kvaliteti okoliša, proizvođačima hrane, pića i ljekovitog bilja, našim kupcima, klijentima i gostima utkana je u našu filozofiju poslovanja.
Naši zaposlenici su naša najveća vrijednost i snaga
Naši ljudi predstavljaju našu snagu, ponos i motivaciju. Trajno ulaganje i briga za naše zaposlenike čini nas ponosnim nagrađivanim poslodavcem niz godina. Grupa brine o svojim zaposlenicima i nastojimo s njima razvijati dugoročnu priču te, za hrvatske prilike, ulažemo značajne iznose u njihove dodatne edukacije i uz redovnu plaću osiguravamo niz beneficija. Potičemo ih kroz sve faze: od stipendiranja, preko zapošljavanja, praćenja rezultata i zadovoljstva, plaćom te razvojem karijere. U prilog tome govori osvojeno treće mjesto u kategoriji velikih poduzeća: Najbolji hrvatski poslodavac 2015 (istraživanje portala Moj posao).
Ključne vrijednosti koje Jadranka grupa potiče kod svojih zaposlenika su izvrsnost, poštenje, pouzdanost, dosljednost, komunikativnost i timski rad.
Naši kupci
Priznanja koja za Jadranka grupu pristižu iz dana u dan najbolja su potvrda sustavnog ulaganja Grupe. Tu se najviše ističu rad, neprestan trud i zalaganje svih naših zaposlenika, pa tako svako novo priznanje smatramo itekako vrijednim. Posebno nas veseli svakodnevno zadovoljstvo naših gostiju i kupaca, zbog kojih se trudimo biti što bolji i svakodnevno ulagati velike napore kako bi njihov boravak na Lošinju učinili što ugodnijim.
Naši hoteli su samo u posljednje dvije godine dobitnici više od dvadeset domaćih, regionalnih i međunarodnih stručnih nagrada i priznanja. Svakako je potrebno istaknuti i certifikat izvrsnosti koji dodjeljuje TripAdvisor, najveći svjetski turistički portal za planiranje putovanja i rezervaciju smještaja, a koji posjeduju svi naši hoteli. Certifikat potvrđuje izvrsnost u turizmu, a dodjeljuje se isključivo turističkim objektima koji kvalitetom pružene usluge doprinose kvalitetnom korisničkom iskustvu te u kontinuitetu, a u razdoblju od najmanje godinu dana, postižu izvrsne recenzije putnika. Valja istaknuti i posebnu nagradu žirija u kategoriji Innovative Spa&Health Resort Destination, Brand Leader Award 2016 za izuzetan doprinos turističkom tržištu, priznanje hotelu Alhambra za najbolji Luxury Boutique Spa u Hrvatskoj, Condé Nast Johansens nagradu za izvrsnost u kategoriji Best Destination Spa koja je dodijeljena hotelu Bellevueu i mnoge druge.
Naši kampovi su također dobitnici brojnih nagrada i priznanja za kontinuirano ulaganje i unaprjeđenje ponude i usluge kampova koja dolaze od strane struke za najinovativniji marketinški proizvod, zatim za najinovativniji kamping proizvod te, naposljetku, za najinovativniji proizvod za slobodno vrijeme.
Naši partneri
Uredan smo i redovit platiša i partner koji poštuje preuzete obaveze.
U ovom segmentu posebno bismo istaknuli projekt kojim se ponosimo, a kojim je Jadranka grupa postala jedan od najvećih kupaca domaćih proizvoda. Dugoročnoj suradnji s OPG-ima s područja otoka Lošinja i Cresa, Jadranka grupa je priključila i nekolicinu OPG-ova iz Slavonije, Baranje i Dalmacije, čime je postala prva hotelijerska kompanija koja je uspješno povezala zelenu i plavu Hrvatsku. Mreža partnera se širi, trenutno uspješno surađujemo s oko 60 OPG-ova. Redom je riječ o obiteljsko poljoprivrednim gospodarstvima koji razvijaju prirodni i uravnoteženi uzgoj, a čiji proizvodi nose eko certifikate koji jamče najvišu razinu kvalitete ponude. Na taj način svaki gost Jadranka hotela, vila i restorana te kupac Jadranka trgovina ima priliku okusiti domaće proizvode, ali i doživjeti cijelu priču oko tradicionalne proizvodnje iz prve ruke, što pruža dodanu vrijednost cijelom projektu te u konačnici promiče hrvatski turizam.
Okoliš
Certifikat za upravljanje energetskom učinkovitošću ISO 50001 potvrda je dosljedne provedbe dugoročnoga plana Jadranka hotela koji se ogleda u strateškim planovima i poslovnim komponentama svih članica Grupe, a ponajviše u svakodnevnim operativnim djelatnostima s ciljem unaprjeđenja usluga i zadovoljstva gostiju, zaposlenika i lokalne zajednice. Integriranje strategije zelenog poslovanja pritom se uspješno nadovezuje na misiju i viziju Grupe te predstavlja ključan faktor u promicanju turističkih kvaliteta Lošinja, s obzirom da i sam otok predstavlja prirodnu oazu koja svojim ljekovitim činiteljima blagotvorno djeluje na sve stanovnike te sve veći broj gostiju koji iz godine u godinu pristižu na Lošinj.
Tome u prilog govori i činjenica da je Jadranka grupa ujedno i ponosni nositelj certifikata ISO 9001:2000 za upravljanje sustavom kvalitete te ISO 14001:2004 za sustav upravljanja okolišem. Briga o zaštiti okoliša dio je našeg investicijskog ciklusa koji se odnosi na obnavljanje hotelskih kapaciteta i repozicioniranje na turističkom tržištu.
Također, hotelski brend Lošinj Hotels&Villas svrstan je u sam vrh zelenog hotelijerstva u Hrvatskoj zahvaljujući certifikatu „Sustainable Hotel” za uvođenje zelenog poslovanja.
Pored navedenog, Jadranka surađuje s Gradom Malim Lošinjem i Javnom ustanovom Priroda na temama revitalizacije i pošumljavanja park šume Čikat koja je biser i zaštitni znak Lošinja.
Lokalna zajednica
Još od svojega osnutka, Jadranka grupa je najveće poduzeće cresko-lošinjskoga arhipelaga koje zapošljava većinu lokalnog stanovništva te ostaje jedan od glavnih generatora razvoja u regiji. Gotovo nema obitelji na otoku čiji član nije djelatnik Jadranke.
Snažno smo involvirani u razvoj Lošinja u svim segmentima, kroz suradnju s Gradom Malim Lošinjem i Turističkom zajednicom Grada na raznim projektima (od infrastrukturnih, sportskih, kulturnih do soft projekata) te kroz razvoj vlastitih projekata kojima je cilj da se unaprijediti hotelijersku i turističku ponudu otoka. Društvu Jadranka hoteli je u 2016. dodijeljeno posebno priznanje Hrvatske gospodarske komore – Županijske komore Rijeka za značajna ulaganja u Primorsko-goranskoj županiji.
Kao ugostiteljsko-trgovačka tvrtka svjesni smo važnosti svoje aktivne uloge u stvaranju novih kadrova i obrazovanju novih generacija ugostitelja, na svim razinama. Slijedom toga ponosni smo na partnerstvo s našom Srednjom školom Ambroza Haračića kroz koje sudjelujemo direktno u obrazovnom programu provodeći edukativne radionice i predavanja. U suradnji s četiri srednje škole na lokalnom i nacionalnom nivou, pružamo praktičnu nastavu učenicima ugostiteljskih i trgovačkih zanimanja. Oni učenici koji udovoljavaju kriterijima (ocjene i vladanje) ostvaruju mogućnost obavljanja cjelokupne ljetne stručne prakse u objektima Jadranka hotela (objekti 4* i 5* isključivo) i Jadranka trgovine. Najbolji učenici/praktikanti ostvaruju mogućnost stipendiranja, a stipendistima se nudi trajno zaposlenje po završetku školovanja.
Surađujemo s fakultetima i učilištima i financijski podupiremo razne projekte iz područja obrazovanja i društvenog života.
Otvoreni smo prema potrebama naših sugrađana, ponosni smo sponzori lokalnih sportskih klubova i raznih manifestacija.