Jedno od najuspješnijih turističko-trgovačkih društava u Hrvatskoj, lošinjska Jadranka grupa nakon uspješne sezone ulaže u plaće i zaposlenike te traži pojačanja za predstojeću sezonu. Tako je za plaće i ostala ulaganja u stalne i sezonske zaposlenike odvojeno osam posto više sredstava nego u 2018. Jadranka grupa višemilijunske iznose ulaže i u dodatnu edukaciju svojih zaposlenika na svim razinama.
Program edukacije u Jadranka grupi obuhvaća in-house radionice, teoretska predavanja i praktične treninge. Među njima se ističe Gastro akademija koja zaposlenike usmjerava na usavršavanje vještina potrebnih za visoku uslugu na razini 5*. Uz interne edukacije zaposlenici imaju priliku proširiti svoja znanja i vještine i tako pohađati specijalizirane programe u vanjskim institucijama za visoko specijalizirana zanimanja, poput conciergea, sommeliera, barmena ili batlera. Stoga ne čudi da se u Jadranka hotelima, tvrtki kćeri Jadranka grupe, od 2009. udvostručio broj zaposlenika.
„Smatramo kako je povećanje plaća logičan korak u razvoju poslovanja Grupe i odnosa sa zaposlenicima koji su ključni faktor za uspješno poslovanje. U hotelijerstvu i kamping djelatnosti osnovicu kontinuirano povećavamo iz godine u godinu i tako našim zaposlenicima, uz poboljšanje životnih i radnih uvjeta, odajemo i svojevrsno priznanje te zahvalu za kolektivni uspjeh. Isto tako, ove smo godine i u trgovačkoj djelatnosti povećali osnovne plaće za zanimanja u maloprodaji, veleprodaji i proizvodnji hrane.“, rekao je Sanjin Šolić, predsjednik Uprave Jadranka grupe, koji je prošle godine proslavio 30 godina rada u Jadranci.
Govoreći o povećanju plaća i poboljšanju uvjeta zaposlenika, g. Šolić je istaknuo kako je jedan od prioriteta Grupe osigurati čim bolje uvjete za smještaj sezonskih zaposlenika. Upravo s tim ciljem pristupilo se uređenju kapaciteta na razini 4*, koji će zaposlenicima pružiti adekvatan smještaj i osigurati ugodnije životne uvjete tijekom njihovog boravka na Lošinju.
U prilog činjenici da je Jadranka grupa jedan od najpoželjnijih poslodavaca na hrvatskoj obali i otocima, govori i stav Grupe prema sezonskim zaposlenicima. Njima se po završetku sezone nudi status stalnog sezonca, čime im je zajamčeno radno mjesto i za iduću godinu te prava stalnih zaposlenika, božićnicu uskrsnicu i dar djeci. Jadranka zapošljava oko 700 stalnih djelatnika, dok za vrijeme turističke sezone ukupan broj zaposlenih iznosi oko 1.600 djelatnika raspoređenih u sve tvrtke-kćeri.
Jadranka grupa unaprjeđuje otočku ponudu u turizmu, ugostiteljstvu, kampingu i trgovini više od 70 godina te predanim radom, sustavnom edukacijom svojih zaposlenika i kontinuiranim ulaganjima ostvaruje odlične rezultate. Posljedica toga je sve veći broj domaćih i stranih turista koji pristižu na Lošinj svake godine te stvaranje izvan hotelskih sadržaja koji turističku sezonu nastoje produžiti na cijelu godinu.